i'm making gif's for ppl

Page 5 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

View previous topic View next topic Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by SilentDie on Tue Aug 18, 2009 8:04 am

nah i think i have 3.0.4 or something like that, just need 3.0.9.... but im too lazy to go over my friend and take Bloit patches...
avatar
SilentDie
Colonel
Colonel

Posts : 552
Points : 916
Reputation : 11
Join date : 2009-06-18
Age : 23
Location : Serbia

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by Sagris on Tue Aug 18, 2009 1:41 pm

SilentDie wrote:nah i think i have 3.0.4 or something like that, just need 3.0.9.... but im too lazy to go over my friend and take Bloit patches...


isnt the serve 3.1.2 now..?

Sagris
Sergeant
Sergeant

Posts : 57
Points : 88
Reputation : 9
Join date : 2009-06-13
Location : Bombay's Village

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by SilentDie on Tue Aug 18, 2009 1:53 pm

ehm, nihao will be 3.1.2 when it's back on?
avatar
SilentDie
Colonel
Colonel

Posts : 552
Points : 916
Reputation : 11
Join date : 2009-06-18
Age : 23
Location : Serbia

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by Akerfeldt on Tue Aug 18, 2009 2:48 pm

haha i knew silentdie was doin that, now somehow "ppl" voted for me, man u just proved urself to be 5 years old.
avatar
Akerfeldt
Lieutenant
Lieutenant

Posts : 234
Points : 386
Reputation : 7
Join date : 2009-03-30
Age : 28
Location : Coolsville

http://www.myspace.com/x_luis_x

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by Sagris on Tue Aug 18, 2009 3:06 pm

so it seems silent...ask mr gm to be sure

Sagris
Sergeant
Sergeant

Posts : 57
Points : 88
Reputation : 9
Join date : 2009-06-13
Location : Bombay's Village

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by Aiselyn on Tue Aug 18, 2009 3:16 pm

silent is bigger than me q.q.... i'm allways told that i'm 4 years old... i wonder why?... maybe cause i like to say silly stuff and they dont know how complex i am, bwahaha
so what version will it be? cant they just make it 3.1.3? and we'll be like all the others?even if "i wanna be the minoriy" LOLz
avatar
Aiselyn
General
General

Posts : 141
Points : 252
Reputation : 16
Join date : 2009-05-04
Age : 29
Location : over the rainbow

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by SilentDie on Tue Aug 18, 2009 3:26 pm

yeah! from 3 years i got to 5 years old! ty aker!! and btw... we cant go to 3.1.2 with t6/s2/s4... that should be crazy, it would be better to go 3.0.9... and get on with wotlk,talents,spells and proffesions, and then upgrade higher...well thats my oppinion... and btw ty aker once more for those 2 years! /kiss
avatar
SilentDie
Colonel
Colonel

Posts : 552
Points : 916
Reputation : 11
Join date : 2009-06-18
Age : 23
Location : Serbia

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by Your Life on Tue Aug 18, 2009 3:48 pm

ehm btw aker could i have that gif... lolz jk

ehm actually i sound pertty young on that vent need to tune my mic even ask aiselyn or aker so im guess ppl at first would think im 12 or 13 but if you read to the right where m info is youll see that im 16>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
avatar
Your Life
Lieutenant
Lieutenant

Posts : 395
Points : 727
Reputation : 5
Join date : 2009-05-15
Age : 24
Location : Canada, and Hell

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by Akerfeldt on Wed Aug 19, 2009 12:29 am

nah u sound like 15, and yea dude let me finish some stuff i have goin on school and ill make u one.
avatar
Akerfeldt
Lieutenant
Lieutenant

Posts : 234
Points : 386
Reputation : 7
Join date : 2009-03-30
Age : 28
Location : Coolsville

http://www.myspace.com/x_luis_x

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by SilentDie on Wed Aug 19, 2009 3:15 am

im 5 years old! dont forget that!
avatar
SilentDie
Colonel
Colonel

Posts : 552
Points : 916
Reputation : 11
Join date : 2009-06-18
Age : 23
Location : Serbia

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by Akerfeldt on Fri Aug 21, 2009 10:46 pm

ok heres ur gift jesse:














































i think they are super lame
avatar
Akerfeldt
Lieutenant
Lieutenant

Posts : 234
Points : 386
Reputation : 7
Join date : 2009-03-30
Age : 28
Location : Coolsville

http://www.myspace.com/x_luis_x

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by Your Life on Sat Aug 22, 2009 4:28 am

omg lolz i thought at firist that that one at the top wa the only one
thank you
avatar
Your Life
Lieutenant
Lieutenant

Posts : 395
Points : 727
Reputation : 5
Join date : 2009-05-15
Age : 24
Location : Canada, and Hell

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by Sagris on Sat Aug 22, 2009 6:19 am

hahaha

Sagris
Sergeant
Sergeant

Posts : 57
Points : 88
Reputation : 9
Join date : 2009-06-13
Location : Bombay's Village

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by Akerfeldt on Sat Aug 22, 2009 9:08 am

haha now i realized that i forgot to add the text u asked lol! sorry.

btw, if u want it to use it on the forums, u can always take a print screen and paste it on paint so u can take just the picture wich makes it to have a smaller size, the limit of the forum 64 kb Sad
avatar
Akerfeldt
Lieutenant
Lieutenant

Posts : 234
Points : 386
Reputation : 7
Join date : 2009-03-30
Age : 28
Location : Coolsville

http://www.myspace.com/x_luis_x

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by SilentDie on Sat Aug 22, 2009 9:45 am

hahahahahaahahahhaahha lol!!!!!
avatar
SilentDie
Colonel
Colonel

Posts : 552
Points : 916
Reputation : 11
Join date : 2009-06-18
Age : 23
Location : Serbia

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by Aiselyn on Fri Sep 04, 2009 4:14 am

omg thats sooo kewl Very Happy i like it, especialy the 1st pic(looks like a hairy rocket) soooo LoL
avatar
Aiselyn
General
General

Posts : 141
Points : 252
Reputation : 16
Join date : 2009-05-04
Age : 29
Location : over the rainbow

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by Adi on Fri Sep 04, 2009 9:32 am

Aiselyn wrote:omg thats sooo kewl Very Happy i like it, especialy the 1st pic(looks like a hairy rocket) soooo LoL
Perv!
avatar
Adi
Admin

Posts : 19
Points : 66
Reputation : 6
Join date : 2009-04-15
Location : Orgrimmar

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by Your Life on Fri Sep 04, 2009 9:53 am

omg a gm havent seen of thos in a while
avatar
Your Life
Lieutenant
Lieutenant

Posts : 395
Points : 727
Reputation : 5
Join date : 2009-05-15
Age : 24
Location : Canada, and Hell

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by SilentDie on Sat Sep 05, 2009 3:17 am

omg a gm!!!!!!
avatar
SilentDie
Colonel
Colonel

Posts : 552
Points : 916
Reputation : 11
Join date : 2009-06-18
Age : 23
Location : Serbia

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by Aiselyn on Sat Sep 05, 2009 1:38 pm

lol!
avatar
Aiselyn
General
General

Posts : 141
Points : 252
Reputation : 16
Join date : 2009-05-04
Age : 29
Location : over the rainbow

Back to top Go down

Re: i'm making gif's for ppl

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum